Rukiye- Biz bikaç ay önce gelinimiz için uyguladık.Sancıları başlayıp annemgillerle hastaneye girdiklerinde bana haber verdiler.Ben onu hemen geniş bi Kaba temiz suyun içine koydum.Dualarını okudum ,kuran okudum bileğim diğer duaları ekledim.Ot genişleyip açılmaya başladı.Suyundan gelinimize götürdüm hastaneye içirdik.3-4 gibi hastaneye yatıp akşam yedide doğum gerçekleşti.bu 3-4 saatin belki de sadece son yarım saati çok sancılıydı gerisi normaldi dedi gelinimiz kendisini de çok şaşırmıştı.Ben doğum gerçekleşince hemen sudan çıkardım.Kurudu eksi haline döndü.Arkaşlarımdan da bu şekilde rahat doğum yapan çok kişi var .Ben inanıyorum sizin de yapmanızı güzel hayırlı bir doğum gerçekleştirmenizi dilerim.