Mucizebebek
Selam güzel anneler. Benm sıkıntım daha geçen ay doktor ve hastane değiştirdim. Medical park gop hastanesine gidiyorm. Geçen ay 120tl ödedm, bu ay 150tl olmuş. Sürekli artıcak gibi duruyor. İnternette okumuştum ztn böle bi tutarsızlık olduğumu. Doğum fiyatları bir anda çok fazla yükselebiliyormuş. 25+2 deyim artık bir hasta ve doktorda kalmalıyım. Hastane ve doktor Öneriniz varmı kızlar. Çok uzak olmasın. Bayrampaşa da oturuyorum.