Hasretlerden- Merhaba güzel anneler. 31 haftalık hamileyim ve henüz kızım yüzünü göstermedi. Her kontrole gittimize elleri yüzünde oluyor bi türlü göremedik. Böyle bişey yaşayan varmı?? Bu ay neden göstermiyor diye tedirgin olmaya başladım artık??
Gulgul0 Hasretlerden- canim benim kizimda gostermiyor bende arastirdim bunu bi sorun oldugunu gostermiyor endise etme bebekler anne karninda ultrasondan gelen isi ve ışından korkuyor ve kendini korumak icin elleriyle yüzünü kapatiyor 🥰
Meryemtolga Hasretlerden- 35 haftalığım. Pipisi disinda hic bir yerini göstermedi velet. Hem hep arkasi donuktu hemde plasenta tam bebekle göbeğim arasindaydi hic net goruntu alamadik. Dogunca görecekler olanlardanim bende.
ipekveatlas Hasretlerden- hiç görmedim ben oğlumu hamileliğimde. doğuma kısmetmiş simdi 18 günlük😂 doğarken eli yüzünde doğdu sıpa
Alpisinannesii Hasretlerden- aynı biz doktor burun kemiğini ölçmek için o kadar uğraştı ki ellerini yüzünden asla çekmiyor ultrasonda tamamen kapatıyor
Gizemmm_34 Ay tek degilmisim cok sevindim :)) 32 haftaligiz ayni durum bizdede var ellleri hep yuzunde gostermiyoo kendini hic bi sekilde 🤭😂
Mihrimahvuslat Gizemmm_34 Allah sizin ve ilerdeki kocasının yardımcısı olsun çok nazlı olacak demekki prenses 🤭😅😂
Ebruu121 Ay benimde öyle bende 34 haftalığım 3 kontroldür yüzünü asla göstermiyor insan da her kontrolde heveslenerek ve merak içinde gidiyor böyle olunca çok üzülüyorum ama sağlıklı olsunlar da önemli olan bu artık doğunca görücez galiba 😊
BlueLove Benim kizimda göstermedi doğana kadar bir eli hep yüzünde olurdu ve doğarken de öyle doğdu 🥰