Kaganimm Bugün 14+0 olduk .. 👼Çok şükür .. Bulantılar ne durumda güzel anneler? İştahınız açıldı mı? Cinsiyet öğrenenler kimler ?
Kaganimm Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaallah. Biz de cinsiyeti 12+0 da öğrendik erken oldu biraz ☺️ erkek sağlıklı olsun ins .