ANK__ Kızlar 5 haftalık hamileyim vücudum çok kaşınıyor duş alıyorum sürekli yine kaşınıyor normal mi yaşayan var mı ?
Tosbik_sedos ANK__ bende de aynı durum var. Folik asitten olabilir dedi dr. Bıraktım bir kaç gün ama hala kaşınıyorum. Çıldırcam ve kan değerlerim de normal çıktı. Alerji ilacı vs de kullanılmıyor. Ne yapcaz böyle?
Denizahsen Tosbik_sedos bende aynı şeyi yaşıyorum :( folikasitten sandım ilacı bırakalı iki hafta oldu hiçbir değişiklik yok
Tosbik_sedos ANK__ evet ya gercekten sinirlerim bozuluyor ağlıyorum artık. Sizde troid rahatsızlığı var mı? Ben kendi kaşıntımın troid kaynaklı olabileceğini de düşünüyorum