EzKrkcatkr Merhabalar ben 25. haftamdayım ve geceleri ayak tabanlarımda yanma oluyor, benim gibi bu durumdan muzdarip olan anneler varmı ve önerileriniz nelerdir ? Çünki uyutmuyor 😪
Cansuadaa EzKrkcatkr bende öyleyim gebelik şekeri den supheleniyorum ona baktiracam. Baktirdinizmi siz
Yigitinannesi_ EzKrkcatkr hormonlardn cnm ilk oğlumda çok oldu suda durduruyodm artk bide kolonyayi buzdolabına koy yandıkça sık serin serin iyi geliyo😂 ha bide Pet şişe dondurup ayaklarımın qrasina almışligim var şuan ikiciye 28 haftalık hamileyim daha o aşamaya geçmedik ama yavas yavas basliyo😂😂
minik_mucizemmmm EzKrkcatkr benimde oluyor sadece geceleri değil hep yanıyor😞 bide kız annesiyseniz normalmiş diye duymuştum
guzel_anne1 EzKrkcatkr 36 + 5 haftadayım bende de hala var o durum malesef ya cam açık uyuyorum ya da ayaklarımın altına soğuk su ile ıslattığım bezleri koyuyorum, yıkıyorum soğuk su ile yatmadan önce felan böyle çözümler buldum kuzu işe yarıyor
EzKrkcatkr guzel_anne1 deneyebilirim, eşim cam açtırmıyor gürültü oluyor dışarda uyuyamıyorum diye, üstelik birde evdeki bütün camları kapatıyor çok huysuz 😑
Moonlight38 EzKrkcatkr Yatmadan önce tatlı yada meyve tükettiyseniz şekeriniz yükseldiği için elde ve ayakta yanma yapıyor. Yatmaya yakın tatlı tüketmeden bir kase yoğurt yiyip yattığınızda rahatladığınızı görebilirsiniz
EzKrkcatkr Moonlight38 Bunu deneyeceğim, dün gece bir şeftali ve bir kayısı yemiştim yatmadan bir saat önce falan 😅