Ayselkaracizmelli ikramomm sizin evladınız siz beğendiyseniz milletin ne dediğini umursamayın. Çünkü biliyorsunuz ki milletimiz herşeye bir kulp buluyor bence kulağa hoş geliyor ismi yinede dediğim gibi siz sevdikten sonra gerisini boşverin
yigitinannesiiiii ikramomm iki isim ayrı ayrı çok güzel ama aralarında bi ahenk yok sanki yada ilk defa söylediğim için bana öyle gelmiştir ama başkalarının fikrini boşverin içinizden bu isimi koymak geliyorsa koyun zamanla söylenerek alışılabilir😉
ikramomm Ayselkaracizmelli tabikide çok severek seçtik bize artık dil alışkanlığı bile oldu ilk duyanlar bi ilkte anlayamıyor fikriniz içinde teşekkür ederim 💖
ikramomm yigitinannesiiiii ikisi arasında kalınca birleştirdik böyle oldu ondan biraz ilkte garipsiyor insan 😀 zaten sanırım çoğu kişi sadece ikrayı kullanacaktır
Vera09 Birkikte olduğunda ikisinin de söylenmesi zor gibi geldi ayrı ayrı olabilir bence ya da daha kolay isimlerle kombine edilebilir
ikramomm Vera09 değiştirme olmaz ama genelde sanırım ikra kulllanılır bize baya dil alışıklığı oldu artık söylerken 😊
yigitinannesiiiii ikramomm alıştıysanız herkes alışacaktır yada dediğiniz gibi biri ile sesleneceklerdir o yüzden boşverin kim ne demiş 😂😍😍Sağlıkla gelsin Adı ile yaşasın inşAllah 🥰😋