gulsah_12 Benimki de çok yoğun bir doktor bu yüzden çok fazla bir beklentiye girmiyorum, sorduğum sorulara cevap alıyorum, üslubu düzgün, bilgisine güveniyorum şansıma çok iyi bir doktor bulmuşum çok seveni var ve gerisini karıştırmıyorum çünkü karıştırınca illa memnun olmadığım bir şey çıkıcak 😄