Selam 39+3 ün ve ilk hamileliğim bebek heran gelicek diye tetikte bekliyorum bebek kasılması oluyor 3 gündür normal ağırlarım var ama doğuma dair başka belirti yok ve ilk olduğundan çok bilgisizim bu konuda tecrübeli anneler bana bilgi verebilir mi 🥺 çok huzursuzum başım ağrıhor artık ne yapmalıyım bu süreçte