Dolunaybelinay sizi korkutmak istemem ama doktorunuz ile görüşmenizde fayda var. İlk gebeliğimde benimde ayaklarım aşırı şişti normalde 38 giyiyorum ayakkabılarım olmuyordu 40 numara terlik aldım okadar şişti yani sebebi de idrar da protein fazlalağı yani gebelik zehirlenmesiydi bence geç olmadan doktorunuz ile görüşün