Bencede ilk aylar çok gerekli hem araba için hemde gittiğiniz yerlerde bebeğinizi başka yerlere yatırmak zorunda kalmıyorsunuz. Ben oğlumda severek kullanmıştım şimdi 11 haftalık hamileyim doğumum nasip olursa kışa oluyo daha çok işime yarayacak bebek sıcacık durur içinde.