Kubraduzgun benim bebeğim de hep 2 hafta önden gidiyordu hep kafası büyük ozelikke diyordu doktorlar 🤣 39+0 da sezeyan oldum bebeği hemen ameliyathane de kuveze aldılar ciğerine su kaçmıştı yeni doğan yoğun bakım da yer yoktu başka hastaneye gönderildi ambulansla ve bebeği sadece ailem ambulansa binerken gördü başka gören olmadı bnde göremedim 🤣 3 gün sonra taburcu olduğumda görmeye gittik ben baya böyle büyük kafali tosun bir şey bekliyorum ama bir gördüm minicik 🤣🤣🤣