Simsekayse ben dün devlette kadın doğuma muayene oldum doktora da özelde takipli olduğumu ve ikili test yaptırmak istediğimi söyledim. Randevu felan demedi cuma günü sabah gel ikili testin yapılacak dedi. Hatta bankoda çalışanlara da sordum randevuluk bişey var mı diye, hayır direkt gelin dediler. Muayene sonrasında randevu almama gerek kalmadı yarın sabah ikili test için gideceğim