Dilekdogan 28.hadtadan beri boğuşuyoruz bu konuyla 🤦♀️ çok şükür 35+1 olduk bugün ama sanırım daha fazla tutamıcam içerde pazartesi doğumu planlıcaz gibi duruyor. Ben öğrendiğim günden beri hergün koca 1 bardak havuç suyu içiyorum, 1 armut yiyorum ve bebeğin kilosu erken doğma riskine karşına yüksek olsun diye mercimek çok tükettim. Bu haftaya kadar hep faydasını gördüm havuçç suyunu mutlaka tüket ve boş su iç canım ve en önemlisi içini her zaman ferah tut bana 32.haftalarda 34.haftalarxa bebeğin hapşırsan doğar diyorlardı. Allahın izniyle herşey düzelir 🙏