Elf94samur anne ve bebek ölüm oranlarının azalma nedeni sağlık kontrolleridir. Hamileliğim rahat geçsin diye, hamilelikten sonra yaşayacağım depresyon, üzüntü veya sağlık problemlerini önceden bilmek ve müdahale etmek bence daha mantıklı. Hamilelik kesinlikle bebekten ve onun yaşamından önemli değil.