Pitircikk Dily_brr3 zeynep kamilde oluyor diye biliyorum. 30 mayısa randevu aldım öğrenmek için ama gidebilecek miyim bilmiyorum biraz uzak oturduğum yere
maynur1 Dily_brr3 nehir bayram var remi hastesi çok iyi diyorlar 7 hazirana randevu alabildin o kadar insan terci ediyor ki randevu düşmüyor bende düşünüyorum ssvd bakalım gidicem hayırlısı
Dily_brr3 Sm1347 esenler kadın doğumda yapıyo diye yazan olmuştu da onunla ilgili bilginiz var mı acaba
Dily_brr3 Pitircikk karşıda kalıyo benimde o yüzden henüz bende gidemedim doğuma çok varda şimdiden gitmek öğrenmek daha iyi olur