Hanımlar hem özel e hem devlete gidiyorum , doğumu devlette yapmayı istiyorum . Fakat devletteki doktorum çatı muayenesini 39 40 da yaparız dedi . Ozeldeki doktorum bu hafta Cuma yapacak 37+5 olacağız . Şimdi özelde aciklik varsa yada cati dar normal yapamazsin derse ben bunu devlette ki doktora nasıl diyeceğim sert tepki almak ıstemiyorum , bebeğimde 39 40 haftalarda böyle giderse kilosu baya kilolu doğacak özelde de doğurmak ıstemiyorum 10 bin istiyor prof . Normale 🙄😔