Dilara28 Kızlar merhaba 13+4 günlük hamileyim. Belimde ve karnımda çok ağrı var. İlişki sonrası karnım ve vajina da ağrı oluyor. Acaba ilişkiden dolayı mı belim ve karnım ağrıyor. Benim gibi olan var mı aranızda ne yapmamam gerekir🙏
Hapyymami55 Dilara28 ilişki sonrası oluyorsa iliskiye girme kanaman vs oluyomu ilişki sonrası doktoruna bir sor derim bunu normalde kasik agriisi hemen hemn tum hamiller yaisyor ama ilişki sonrası da pek normal değil