Black00 Canım memleketim Sivas ama Adana’da oturuyorum memlekete geldiğimde Medicana da Doç. Doktor Savaş Karakuşa muayene oldum. Ücreti 340 TL diğer doktorlar 300 TL idi. İyi ki ona muayene olmuşum hayatında görüp görebileceğin en iyi doktor diyebilirim. Normalde Adana da doğum yapıcaktım öyle planlamıştık sırf o muayeneden sonra karar değiştirdik Sivas’ta yapmayı düşünüyoruz. Ya ilk odaya girdiğin andan itibaren seninle o kadar güzel ilgileniyor ki anlatamam. 18 haftalıkken gittim detaylı olarak muayene etti çocukla ilgili aklına gelebilecek her şeyi tek tek anlatıyor ve gösteriyor. Orda hamile olduğuna tekrar tekrar seviniyorsun o derece diyorum. Gerçekten kadın doğumda bu zamana kadar öyle bi doktor asla görmedim şiddetle tavsiye ederim.