Kızlar an itibari ile 15+1 olduk yani avakodoyuz oğlumla 🙂 Son bir iki haftadır uyku nedir bilemiyorum valla erkende yatsam geçte yatsam gece kalkıyorum uykumu almış bir şekilde sonra kendimi zorla uyutyorum, sabah kızımı okula gonderdikten sonra yatardim oglenlere kadar ama şimdi nerde gözler fal taşı gibi oluyor. Sizde durumlar nasıl