Elifkskn imkansız gibi bişey :) ben 17. Haftadayım hala hissedemiyorum 2. gebeliğim hemde :) ayırt etmek zor zaten bağırsak hareketi mi, seğirme mi, bazen yorgunluktan nabız karnımda atıyor bunlardan sıyrılıp bebek hareketi olduğunu anlamak mümkün değil 😄