iki_tospik_annesii peki testi nerede yaptırdınız? Benim ilk gebeliğim sorunsuzdu bi oğlum var ikincide 19+6 da kalbi durdu. Dediğini gibi normal kan pıhtılaşmam yok ama bu 3. Gebeliğimdede diğeri gibi kanamalarım basladı, doktoruma bnu söylediö tedbiren baslayalım ama bence gerek yok dedi, test yaptırayım dedim yaptırsanda tedavisi iğme dedi. Ama testi de merak ediyorum. Tıbbi genetike randevu aldım uzakta bi ilçeye Ama gidince ya yapmazsa devlette yaptıranlar sartları yazar mısınız kac düşüğw yapılıyor