Minik_anne01 Arkadaşlar lütfen benim içimi ferahlatın bugün 3 lü test sonucumu aldım ve doktor riskli dedi 2 li testimde hiçbir sıkıntı çıkmamıştı lütfen kızlar yanılma payı var mı sizce yanlış olabiliyor mu 😥
Balin Minik_anne01 o kadar cok yanlis cikan var ki aklin almaz canim icini ferah tut Ne cok duydum yüzde yüz engelli veya down sendromlu denilip saglikli bir cocuk dünyaya getireni
ada58 Minik_anne01 ben de aynı durumu yaşadım 2 li test daha güvenilir bunu çoğu hekim söylüyor. eğer haftanız geçmemişse içim rahat etsin diyorsanız kısa adıyla fetal dna testi yaptırın derim. amniyosentez vs çok riskli
Minik_anne01 gamzenurbozdere bende yaptırmak istemiyordum dedim iki temiz çıktı buda çıkar diye yaptırdım yanlış olabileceğini ümid ediyorum
yagmurrrra Minik_anne01 kesin sonuç vermiyor bu testler zaten 2 li yaptırandan 3lü istemiyorlar sadece 1 tanesi yaptırmak yeterli diyor doktorum içinizi ferah tutun inşallah sağlıklıdır
Annecikler Üzme kendini 2 düzgün çıkınca 3 yapmıyorlar neden yapıldı benim 2testtim risk cikti yaştan dolayı fetal dna verdim bekliyorum rabbim cümlesine hayırlı haberler nasip etsin
Damla7 Ben sadece 2li test yaptırdım 2.bebeğim doktorum 2li test 3lü teste oranla daha yüksek sonuç veriyor der hep detaylı ultrasona girebilirsin