Doktorunuz bi kagt fln vermedi mi haftalik gitceginize dair bende sehr Hastanesi’ne godiyorum riskli gebelik bolumune haftm kucuk ama dosyada haftlk kontrol yszdigi icin her hafta kontrol yaptiriyorum sekretere dosyayi gösterince direk giriş yapiyor doktorunuza bi danisin gitseniz de sorun olacagini zannetmiyorum sn haftalar sonucta saglicakla kavusun bebesinize 🥰