Busakts Kızlar bebek makat gelişli ve 37 haftalık oldum hala hiç hareket yok bebek de iri bir bebek . 38+2 için sezeryan düşündük ama erken olmaz değil mi acaba daha dursa iyi mi olur diyorum sorun olmaz dimi böyle erken dogmasında
Hapyymami55 Busakts zaten 38 de sezeryen yapiyolar tam zamani sezeryen istiyorsan bebenin gelişimi tamamsa hiç de erken değil valla
EssoSavve Busakts hayır canım erken değil. Benimde günüm öyleydi normalde yarın doğum yapmam lazımdı ama tam 37 haftada geldi prensesim. Sancım oldu gayet sağlıklı çok şükür 🤲🏻 İnşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız dua edin ♥️
Eteby Busakts 38+3 de sezeryan olacağız gayet normal bir zaman oğlumu 36 da yaptım kızımı 41 de buda 38+3 de olacak inşallah