Durubebegim Kızlar Bugün çok fazla kısır yedim şimdi karnım çok fena ağrıyor Ne yapabilirim😔 Not hamile değilim
Deletedmom73711 Durubebegim Bulgur şişkinlik ve hazımsızlık yapar, maden suyu içip bol bol tur at evin içinde. Çok geçmiş olsun:(
Deletedmom73711 Durubebegim Ayaklarını kendine doğru çek it çek it, sakın bir şey yiyip içme. Su iyice şişirir. Ya da son bir tabak daha yiyip çatlamayı bekle bacım😂😂
FatmaNur_27 Durubebegim evet bana öyle iyi geliyo belki size de iyi gelir maden suyu na limonu sıkıp içiyorum
Ranammmm Durubebegim ben bişey diyim mi 😂😂tek çaresi var ağzını parmakla kus rahatla😂😂😂kız derdin neydi o kadar yedin 🤣🤣🤣
Durubebegim Ranammmm midem bulanıyor zati ama kusarsam artık kısır gözümde kararır ömür biila yiyemem🤣 pışşşııık onu yaparmışım kendime😁