Passion_ geçen yıl yaptırmışsın evet bana da teslimat tarihinden 1 hafta sonra geldi geç geldi ama telafi ettiler emzik ve emzik zincirini hediye olarak göndermişlerdi geç kaldıkları için ama sorun etmemiştim geç kalmasını çünkü doğumuma çok vardı 20 haftalık falandım herlde sipariş verdiğimde