mhndshnm canım gerçekten çok ilgili bi doktor biz senelerdir hep o doktora gideriz evet muayene ücreti biraz fazla 800 tl ama gerçekten ilgili bi doktor. Benim daha önce öyle bi kaybım olmadı ilk gebeliğim ama şu an düşük riskim çok yüksekmiş öyle söylemişti 10 gün sonra tekrar geldi dedi bana. Kasıklarım çok şiddetli ağrıyo günlerdir acile gittim bende gece yarısı devlete gittim araştırmaya bana resmen it muamelesi yaptılar gerçekten ters ters konuşuyolar yüzüme bakmıyolar azarlıyolar tövbe ettim devlete