Valla kadın olmak ne zor.regl olsan dert olmasan dert.ağrısı sızısı acısı uykusuz geceleri falan.ama bebeğim için her şeye değer.yeter ki hayırlısıyla bi kalp atışını duyayım,tekmelerini hissedeyim.daha yeni kendime geliyorum.sürekli ağladım.ameliyathanede,çıktıktan sonra.eşim diyır ortalığı yıktın.küçük de olsa bebeğimdi sonuçta.6 hafta 1 günlükken kalp atışını duymuştum ben.sonraki zamanda kalbi durmuş yavrumun.rabbim bizlere tekrar hayırlsıyla evlat nasip etsin ama çok zor hamile birini görsem içim acıyor.diyorum şimdi benim de bebeğim bu kadar olacaktı falan.😔