handeozt8 1 numara 1,5 paket kullandım.2 numarada 2-3 paket. Çok fark yok evet ama farksız değil, daha uzun. Bebek kucuk geniş bezler bacak yapısına uygun degil. Zaten bebek bı anda o kadar çok buyumuyor. 3-4 paket alın. Stok yapacaksınız 3 ve 4 numara karışık yapın. O daha uzun süre gidiyor. Ben 12 aydır sleepy kullanıyorum diğerlerini de denedim ama memnun kalmadım. Pişik falan yapmadı. Bezi çok bekleyince pişik oluyor. Ben memnunum