S9000 ben de ilk zamanlar için cok almadım 2-3 alt üst takım 1-2 tane de tulum aldım ondan sonrakileri hep 1-3 3-6 ay aldım ama cok değil. Çünkü bazı bebekler için değişiyo tostos oluyolar falan direk 3-6 ay giyiyolar. Ağız mendili, zıbın, çorap şapka falan bunlar ilk etapta daha cok lazım oluyo.