Kızlar 26. Haftadan bu yana güzel geldik. Şeker yüklemesi dışında asla 150 yi geçmedi max şekerim. Oda bir kaç defa çıkmıştı sadece.onun dışında hep normal cıkıyor. Bugün ilk kez patates kızartması ve tatlı yiyince 170 gördüm 😞 ama çok şükür ki hemen düşüyor. Düşmeye başladı🙏 Tecrübeli anneler bir defa çıkan bu yükseklik bebeğime zarar vermez değil mi😞