Nehiryusuf1 Kızlar bebişleriniz kaçıncı haftada doğum pozisyonunu aldı biz 33+4 teyiz henüz almış değil ? Doktor 37 ye kadar normal dedi
Edaaaa1412 Nehiryusuf1 günümüz aynı 🐣 bende yarın gidicem bakalım almış mı ama sanki kafası yukarda gibi 🙃
hunilimom Nehiryusuf1 büyük kızım 36+4 de aldı bu miniğim daha haberim yok 25 de hala makatti 28. Hafta da gidicem bakalım ne olmuş bazen kaburgalarimda hissediyorum dönmüş diyorum sonra yanlarim da oluyor 😂