_101422_ amin Amin insAllah sen en iyisi bol sicak suda otur o biraz hizlandirir. Bendede sanci vardi ilk dogumda acilma yoktu ama sancim hic gitmiyodu uyuyamiyodum resmen sanciydi yani nst de bazen dogru duzgun cikmiyodu ben duzeltiyodum o taktiklari seyi cunku o kadar canim acirdi sanci cikmamasi imkansizdi. Her neyse o gece eve yollamislardi sabah yine gitmistim agridan duramadim acilmam ilerlesin diye sicak suya oturdum hem sancima iyi geliyodu hemde acilmama fayda etmisti