Sevgili anneler……
Akşamın köründe çıkan ateşimle beraber serum taktırdım ve kan verdim.. Kan tahlilimde enfeksiyon çıktı üşütmüşüm.. İshalim 2 gündür devam ediyor, antibiyotik başladım ama ishal için probiyotik vs kullanamıyorum hamileliğimin 6. Ayındayım.. En kötüsü de korkunç bir mide ağrım var, acaba ishalden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama ara ara çok şiddetli ağrı giriyor 😔
Ayrıca bebeğe zarar gelecek diye ödüm kopuyor ne düşüneceğimi de bilmiyorum..
Sizce ne yapmalıyım? 🙏