Hhande01 Kızlar bugün günümüzü aldık mecburi olarak sezeryan olacağım, spinal olarak Doğum sonrası nasıl oldunuz? Yan etki olarak baş ağrısı çok olunuyor deniyor doğru mu? Bol bol kahve öneriyorlar Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz rica etsem 🙏🏻
Merrygirl Hhande01 bende 2. Sezaryen olacağım az kaldı 1-2 hafta durursa oda 😂 ameliyattan sonra kalktığında bol bol yürü bol bol su iç baş ağrısı içinde aynen kesinlikle kahve 👍🏻
gizemfield Hhande01 bu yan etki bünyeye göre değişiyor heralde. Bende bas ağrısı bel ağrısı vs olmadı ama o dikiş ağrısını çok hissettim hele de ilk kalkış acı ve sızının en yoğun olduğu an. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲🏻