Düşük değil canım çünkü düşük yapacak bişey oluşmuyor bile sadece rahim kalınlaşan bölgesi kan topluyor içeride kalınlaşıyor. Hormanlar düşmeye başlayınca aynı adet gibi kan geri akıyor vücuttan. Rahim inceliyor. Erken öğrendiğiniz için kimyasal oldupunu fark ettiniz. Yoksa ki doktorum dünyadaki kadınların %50 sinşn en az 1 kere kimyasal yaşadığını fakat test yapmadıkları için fark etmediklerini normal regl tarihinde aynı regl gibi olduklarından bahsetti. Normal bir durum bende yaşadım. 1ay korundum. Ertesi ay tekrar denedim ve hamileyim🙏🏻