Bugün sabahtan beri böyle bir huzursuzluk bulantı iştahsızlık ağırlık var. Birtürlü atamadım üstümden. Yediğim bişey mi dokandı yoksa normal bir süreçmi bilemedim. Böyle bir durum geçiren varmıı? İlk gebeliğimde böyle bişey yoktu hatırladığım kaDar hatta çok hareketliydim. Ama şuan ağır vasıta oldum. Hele bugün bir garip