Gizmoo benim ilaçlı transfer, 10.haftaya kadar ilaçlara devam ediliyordu normalde ama benim kanamam olduğu için 16ya kadar kullandım.. zaten pcos olduğum için doğal yollarla adet olamıyordum, doğal siklus şansım yoktu yani, benim 5.güne kalan tek embriyom vardı kalitesi de 4AA idi..sizin embriyolarınızın hem kalitesi hem de sayısı çok iyiymiş..🧿 doktorunuz en doğru kararı verecektir tabi ama ilaçlı daha garanti gibi geliyo bana…umarım süreç gönlünüzce ilerler 🙏