Ayseee01 benim mantar enfeksiyonu var çok uğraştım kurtulmak icin fitil antibiyotik vs hicbisey fayda etmedi 1 ay olmuyordu akıntı ertesi ay geri başlıyordu doktorum gebelerde çok normal %70 inde olur mantar doğumdan sonra gecer dedi bol.su iç dedi öyle yapıyorum yani artık onunla yaşamayı öğrendim doğuma 2 haftam kaldi inşallah geçer 🙏