Seymaben doğum yapalı 5 gün oldu. İlk 3 gün sütüm tazyikli gelmedi. Doymadığını düşünerek doktorumuzdan mama takviyesi sordum. En zararsızı ve anne sütüne yakın olanı hipp mamayı önerdi. Sadece 2 defa gece 30 cc verdim. Zaten doyuyor artıyordu. Onun dışında saatini ve ağlamasını beklemeden sık sık emzirdim. Şimdi maşallah sütüm var mama vermicem. Kalanı da sadede mama kullanan arkadaşıma vericem. Anne sütünden daha önemli bişey olduğunu düşünmüyorum. Ama içinize sinmiyorsa doktor tavsiyesiyle devam edin. İlk oğlum küvezde kalmıştı. Mama verdiler ve sütümü sağıp götürmüştüm. Çıktığında meme reddi olmayınca hem mama hemde sütümle devam ettik. 30 cc ile başlayın yetmedikçe 10-20 cc artırın. Zaten doymayınca ağlıyorlar 🤷🏼♀️