Deniz2961 Kızlar selam 2 gundur karın agrısı yasıyrm belim VS de agrıyor sanki adet olcakmsm gibi bebıste eskisi kadar hareketli degl norml mi bu durumu yaşiyan var mi
Tugrasmom Deniz2961 36+1im Benimde aşırı bel ağrım var hareketlerde bende de azalma var hissediyorum korkuyorum belkide normal ama insan bilemiyo..☹
Ygmrkmsl Deniz2961 37+2 haftalığız canım benimde öyle adet ağrısı gibi karnım kasıklarım ağrıyordu nst’de sancım çıktı çatı muayenesi oldum açılmam yoktu ve yine adet olacakmışım gibi ağrıyor sıklaşırsa gidicem.
Minikannecik Deniz2961 karnının içide aciyomu canım...Bende 37+3 oldum 4 gundur filen hafif hafif belim.karnim agriyo bide dün karnimin ici çok acidi ishal oldum bugün ishal geçti oyle degisik bsiiyler yasiyom iste
Deniz2961 Tugrasmom kız bende hıssedıyrm ama artık tekme VS degil donme hareketi VS vee artık gercekten azaldı hareketler bnde cok korkmuyrm zaten uykular haram o hareket etmeyince ıyıce harem oluyor
Edaaaaa Deniz2961 normal cnm bn acile gtmistim hsstmiyorm dye doktor tkme vs atmsni bklme dedi kayiyoms donuyoms gbi oluyosa o da hrektten syilir dedi yeri daraldgi icin tkme atamiyoms
Deniz2961 melikeaynrr ay masallh valla bir Bulasık makinesi bosaltm ddım 1 saate yatıyrm bel agrısından