Bebeğim 9 aylık. Bugün hem kızamık hemde menenjit aşısı oldu. Alından ateş en fazla 37 oluyor. Koltuk altı cihazıyla ölçüyoruz oda 37.8 lere kadar çıktı. Biz kendimizde ölçüyoruz ikisi de aynı sonucu veriyor. Ama bebeğimde koltuk altı 37.8, alnı 37 çıkıyo. İki farklı ölçer bu arada. Uzaktan olanla ölçmüyorum yani koltuk altını. Neden böyle acaba bilen var mı