Kızlar selam bugün yeni bi kavramla tanıştım. 14+0ız. İkili testte pappa değeri biraz yüksek çıktığı için ilerde oluşabilecek gebelik zehirlenmesi riski gördü. kan sulandırıcı verdi bugün. Her gece 1 tane içicem. Gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı ? Nasıl bisey bu ?