Cansu10 2 li tarama testini yaptırdım bir problem görülmediği için doktorum 3 lü 4 lü tarama testlerine gerek duymadı yaptırmadık. Açlık ve tokluk şekerime bakılcak gerek görülürse şeker yüklemesi yapılacak. Detaylı ultrasonu yaptırdık ve kesinlikle yaptırılması gereken birşey herhangi bir problem görülürse anne karnında veya doğum sonrası hemen mudahele edilebilir.