Ben ekimde kalbi durduğunh öğrenmişdim malesef doktorum kürtaj olma ilac ile düşük yap demişdi öyle yapmışdım çok şükür kısa sürede yine hamile kaldım inşAllah sizde kalırsınız stres yapmayın cok aklınıza getirmeyin ozaman olmuyor cidden deneyimledim bunu, zaten hamile kaldığım ay staj yapıodum aklıma dahi getiremiyodum yani ve mutlu haberi almışdım çok şükür ☺️ Psikolojikmen cok etkileniyor insan kafaya takınca hic olmuyor bunu bircok kişi derdi anlamazdım ama doğru