heleninannesi06 Nzlasln hiiic stres olmayın bende aşırı korkuyordum şuan diyorum ki sezaryen ile 10 tane doğurabilirim 🤣🤣 sağlıkla gelsin 💕
Laydlittlemouse Nzlasln ben de cuma olacağım aynı duyguları yaşıyorum hem heyecan hem korku Allah yardım etsin hepimize inşallah bebeklerimiz sağlıklı olsun yeterki🤲🏻
dnz_dnz Nzlasln benim de yarından sonraki gün. Çok iyi anlıyorum sizi şu an. İnşallah çok güzel ve kolay geçer, sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi ❤️
Ozenc_ Allahım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 streslenme hiiç duanı oku gözlerini kapat ve çocuğunu all kucağına emin ol seni çok iyi anlıyorum bende de korku heyecan hepsi var ama üstesinden gelicez herseyin biz anneyiz ❤️
Laydlittlemouse Nzlasln aynen en azından erken doğmadı anne karnında kalması gerktiği kadar kaldı. Çok hazırlandım normal olacak diye ama kısmet böyleymiş sağlıklı olsunlarda