Bebekdelisi SR2212 ben test günüm 1 hazıran inşallah yarabbı 🤲🏻 Pozitif olur ama adet 4 hazıran inşallah güzel haber alırıx
Cnsy00 SR2212 3 haziran geçen ayda çok beklemiştim inşallah olur diyorum belirti olarak bel ağrısı bazen çok az kasık ağrısı yaşıyorum ama biraz fazla yoruldum ondan da olabilir 😞
_Hill_ Htccprz benimde 2 - 4 haziran arası bir gün aşılama oldum beklemedeyim.Hepimiz bebişleniriz inşallah 🤲🏻🥰
yasemin9222 SR2212 benimde 6 haziran pazartesi asilama oldum insh tutmuştur Rabbım hepimize kucağımıza almayı nasip etsin inslh 😇
Brglyksk_ SR2212 göğüs hassasiyetim fazla var meme ucum çok agrıyor karınımda kramplar oluyor kasılıyor halsizlik te var öyle niyetim var yarın tahlil verecem bakalım hakkımızda hayırlısı olsun