Selam güzel anne adayları 🥰16.haftasında olan var mı? Nasıl geçiyor ağrı VS var mı?
Cinsiyet öğrenebildiniz mi? Hangi ilaçları kullanıyorsunuz
Benim ilk haftadan beri geçmeyen bulantım var prilam kullanıyorum. Günde 4 kullanıyordum şuan 2ye düştüm.
Demir ilacı gyno ferro sanol
Bacaklarımda kramplar oluyordu onun içinde magmorm verdi.
Ekstra olarakta ocean mummy kullanıyorum doktor önerisiyle.
Aşırı Bi Kabızlık var söyledim ama ilaç yazmadı onun için 🤷🏻♀️