denizers Arkadaşlar merhaba,7 haftalık hamileyim bu aralar afedersiniz ama az az sarı akıntı görmeye başladım ne kaşıntı ne de agrım var çok su içiyorum neden geldiğini anlayamadım ,
Selim_Alparslan Canım benden de ilk haftadan beri sarı yeşil beyaz geliyor 13 haftalığım hala geliyor doktorum geçen hafta alttan muayene etti sorun yok normal dedi. Kaşıntı koku yanma yoksa sorun yok canım bol bol su iç
denizers Selim_Alparslan saol canım içim rahatladı kaşıntı yanma vs yok sadece arada görüyorum geldiğini merak ettim ben de ,teşekkür ederim canım 😊🙏
Selim_Alparslan denizers ama seni çok rahatsız etcek dolu dolu şekilde geliyorsa doktorunun da haberi olsun kuzum çünkü alttan muayene edelim dediğinde bebeğe zararı olur mu dedim oda asıl muayene etmezsek zararı olabilir bazı akıntıların bebeğe zararı var dedi .
denizers Selim_Alparslan canım bi iki damla gördüm çok rahatsız ederse giderim doktorr a ahrım sızım da YÖK şimdilik